جست‌و‌جو

شرکت مهندسی مثلث سرخ پارس

جدول هزینه های پشتیبانی فنی

ضمیمه ۱:

شرح

نوع قرار داد بهای سالیانه

طلایی

نقره ای

تعداد
سرور

تعداد
کلاینت

تعداد
دوربین

1

تا 5 عدد

ماهیانه 
سالیانه

ماهیانه
سالیانه

1

1

تا 10 عدد

ماهیانه
سالیانه

ماهیانه
سالیانه

1

2

تا 20 عدد

ماهیانه
سالیانه

ماهیانه
سالیانه

2

4

تا 40 عدد

ماهیانه
سالیانه

ماهیانه
سالیانه

لطفا برای اطلاع از قیمت های بروز با ما تماس بگیرید.
به ازای افزایش هر عدد کلاینت مبلغ ۱۰% به بهای سالیانه خدمات افزوده می شود.
به ازای افزایش هر عدد سرور مبلغ ۱۵% به بهای سالیانه خدمات افزوده می شود.
در صورت ارائه خدمات در خارج از محدوده شهری اراک مبلغ ۱۵% به بهای سالیانه خدمات اضافه می شود.
در صورت عدم استفاده کارفرما از یو پی اس و برق اضطراری ۳۰% به بهای سالیانه خدمات اضافه می شود.

خدمات طلائی

● برطرف کردن هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری در اسرع وقت پس از اعلام و مراجعه کارشناسان جهت رفع اشکال.
● ارائه آخرین نسخه نرم افزار Server/Client و آخرین نسخه Firmware دوربینهای مورد استفاده.
●  اعزام نیرو به محل ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری پس از درخواست.
● راهنمایی و رفع اشکال از طریق تلفن و اینترنت.
●  سرکشی ماهیانه کارشناسان جهت بررسی وضعیت سیستم و ارائه گزارش.
● آموزش یک دوره کامل نرم افزار و سخت افزار به اپراتور معرفی شده.
●  تحویل دوربین تعمیری ارسالی به شرکت در همان روز یا تحویل دستگاه جدید جایگزین در مدت گارانتی
●  بازگشت مبلغ ۵۰% قرارداد در صورت عدم استفاده از خدمات در طول مدت قرار داد.
● بازگشت مبلغ ۴۰% قرارداد در صورت استفاده از خدمات شرکت کمتر از ۵ مرتبه در طول مدت قرارداد.
● ۱۰% تخفیف تمدید قرارداد به صورت سالیانه تا سقف ۳۰%

خدمات نقره ای

● برطرف کردن هر گونه مشکل نرم افزاری در اسرع وقت پس از اعلام و مراجعه کارشناسان جهت رفع اشکال.
● ارائه آخرین نسخه نرم افزار Server/Client و آخرین نسخه Firmware دوربینهای مورد استفاده.
● اعزام نیرو به محل ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری پس از درخواست.
● راهنمایی و رفع اشکال از طریق تلفن و اینترنت.
● بازگشت مبلغ ۲۰% قرارداد در صورت عدم استفاده از خدمات در طول مدت قرار داد.
● ۱۰% تخفیف تمدید قرارداد به صورت سالیانه تا سقف ۳۰%



   
درباره ما شرایط استفاده حریم خصوصی نقشه سایت فرصت های شغلی ارتباط با ما