جست‌و‌جو

شرکت مهندسی مثلث سرخ پارس

مرکز تلفن تحت شبکه

تصویری از یک PBX سنتیPBX (کوتاه شده ی Private Branch Exchange) یک سوئیچ تلفن است که برای برقراری ارتباط بین تلفن های داخلی یک سازمان بکار برده میشود. این وسیله با کاهش تعداد خطوط تلفنی که یک سازمان لازم است از مخابرات اجاره یا خریداری کند هزینه های مربوط به خطوط تلفن آن سازمان را کاهش می دهد. یک سازمان یا شرکت، بدون استفاده از PBX، می بایست به تعداد کارمندانش، از مخابرات خط تلفن اجاره یا خریداری کند در حالی که با تهیه و نصب یک دستگاه PBX تعداد این خطوط به تعداد تماس های همزمان آن سازمان کاهش پیدا می کند که به طور تقریبی برابر با ۱۰ درصد حالت اول خواهد بود.

مرکز تلفن تحت شبکه (IP PBX) جایگزین سیستم های سنتی سانترال است با این تفاوت که علاوه بر امکان توسعه در هر زمان و متناسب با نیازهای مشتری، امکاناتی بسیار بیشتر، بهتر و پیشرفته تر از آن سیستم ها (سانترال) در اختیار کابر قرار میدهد. که یکی از مهمترین آنها کاهش قابل توجه هزینه های ایجاد زیرساخت و استفاده بهینه از زیرساختهای موجود است.

شرکت مهندسی مثلث سرخ پارس با طراحی سیستم تلفن تحت شبکه براساس سیستم تلفنی بسیار پرقدرت Asterisk‌  و همچنین محیط وب قوی و کاربر پسند Elastix‌ با امکانات فارسی کامل، راه حلی ارزان و قابل اطمینان برای تمامی شرکت ها کوچک و بزرگ ارائه نموده که به راحتی می توانند با آن یک سیستم تلفنی با تمامی امکانات راه اندازی کنند.

 

ویژگی ها

پشتیبانی از استاندارد SIP و IAX2 جهت تماسهای مبتنی بر IP
پشتیبانی از کدهای رایج و پر استفاده G.711, G.726, G.729ab, GSM
پشتیبانی از پروتکلهای CAS, PRI, G.703, G.704 جهت اتصال به شبکه تلفنی
پشتیبانی از پروتکل Fax over IP
قابلیت هدایت تماسهای بین پروتکل های H.323 و SIP
قابلیت تشخیص Caller ID
● پشتیبانی از دریافت و ارسال فاکس همزمان با Voice و بدون نیاز به قطع ارتباط
قابلیت کنترل سیستم از راه دور و مدیریت کاربران
پشتیبانی از تعداد نامحدود شماره داخلی بسته به ظرفیت سیستم سخت افزاری
پشتیبانی از داخلی های سنتی (آنالوگ FXS) بصورت همزمان
پشتیبانی از ضبط مکالمات به دو صورت On-Demand و Always
● صندوق صوتی
قابلیت Call Waiting
قابلیت Hold تماس همراه با مدیریت موزیک های انتظار
قابلیت اعلام زمان تقریبی انتظار و یا تعداد افراد موجود در صف به تماس گیرندگان به طور متناوب
قابلیت Conference دو یا چند نفره
قابلیت انتقال مکالمه به اپراتور دیگر یا به شماره خارج از مجموعه
قابلیت محاسبه Accounting تماس های خروجی به ازای هر شماره متصل
قابلیت  Monitoring زنده بر روی تماس ها توسط مدیر
قابلیت اتصال چندین مرکز تماس/تلفن به یکدیگر بر روی بستر شبکه
قابلیت ارائه سرویس های CallBack و (Direct Inward System Access) یا DISA
این لیست فقط شامل بخشی از ویزگی های مهم IP PBX است، می توانید سایر ویژگیهای مرکز کنترل تحت شبکه را مشاهده کنید.

 



   
درباره ما شرایط استفاده حریم خصوصی نقشه سایت فرصت های شغلی ارتباط با ما