جست‌و‌جو

شرکت مهندسی مثلث سرخ پارس

مرکز تلفن تحت شبکه

تصویری از یک PBX سنتیPBX (کوتاه شده ی Private Branch Exchange) یک سوئیچ تلفن است که برای برقراری ارتباط بین تلفن های داخلی یک سازمان بکار برده میشود. این وسیله با کاهش تعداد خطوط تلفنی که یک سازمان لازم است از مخابرات اجاره یا خریداری کند هزینه های مربوط به خطوط تلفن آن سازمان را کاهش می دهد. یک سازمان یا شرکت، بدون استفاده از PBX، می بایست به تعداد کارمندانش، از مخابرات خط تلفن اجاره یا خریداری کند در حالی که با تهیه و نصب یک دستگاه PBX تعداد این خطوط به تعداد تماس های همزمان آن سازمان کاهش پیدا می کند که به طور تقریبی برابر با 10 درصد حالت اول خواهد بود.

مرکز تلفن تحت شبکه (IP PBX) جایگزین سیستم های سنتی سانترال است با این تفاوت که علاوه بر امکان توسعه در هر زمان و متناسب با نیازهای مشتری، امکاناتی بسیار بیشتر، بهتر و پیشرفته تر از آن سیستم ها (سانترال) در اختیار کابر قرار میدهد. که یکی از مهمترین آنها کاهش قابل توجه هزینه های ایجاد زیرساخت و استفاده بهینه از زیرساختهای موجود است.

شرکت مهندسی مثلث سرخ پارس با طراحی سیستم تلفن تحت شبکه براساس سيستم تلفنی بسيار پرقدرت Asterisk‌  و همچنين محيط وب قوی و كاربر پسند Elastix‌ با امكانات فارسی کامل، راه حلی ارزان و قابل اطمینان برای تمامی شركت ها كوچك و بزرگ ارائه نموده که به راحتی می توانند با آن يك سيستم تلفنی با تمامی امكانات راه اندازی كنند.

 

ویژگی ها

پشتيبانی از استاندارد SIP و IAX2 جهت تماسهای مبتنی بر IP
پشتيبانی از کدهای رايج و پر استفاده G.711, G.726, G.729ab, GSM
پشتيبانی از پروتکلهای CAS, PRI, G.703, G.704 جهت اتصال به شبکه تلفنی
پشتيبانی از پروتکل Fax over IP
قابليت هدايت تماسهای بين پروتکل های H.323 و SIP
قابليت تشخيص Caller ID
● پشتيبانی از دريافت و ارسال فاکس همزمان با Voice و بدون نياز به قطع ارتباط
قابليت کنترل سيستم از راه دور و مديريت کاربران
پشتيبانی از تعداد نامحدود شماره داخلی بسته به ظرفيت سيستم سخت افزاری
پشتيباني از داخلي های سنتی (آنالوگ FXS) بصورت همزمان
پشتيبانی از ضبط مکالمات به دو صورت On-Demand و Always
● صندوق صوتی
قابليت Call Waiting
قابليت Hold تماس همراه با مدیریت موزیک های انتظار
قابليت اعلام زمان تقريبی انتظار و يا تعداد افراد موجود در صف به تماس گيرندگان به طور متناوب
قابليت Conference دو يا چند نفره
قابليت انتقال مکالمه به اپراتور ديگر يا به شماره خارج از مجموعه
قابليت محاسبه Accounting تماس هاي خروجی به ازای هر شماره متصل
قابليت  Monitoring زنده بر روي تماس ها توسط مدیر
قابليت اتصال چندين مرکز تماس/تلفن به يکديگر بر روي بستر شبکه
قابليت ارائه سرويس های CallBack و (Direct Inward System Access) يا DISA
این لیست فقط شامل بخشی از ویزگی های مهم IP PBX است، می توانید سایر ویژگیهای مرکز کنترل تحت شبکه را مشاهده کنید.

 



   
درباره ما شرایط استفاده حریم خصوصی نقشه سایت فرصت های شغلی ارتباط با ما